متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

آموزش پرورش شترمرغ


کاملترین مجموعه آموزشی ،ساده و قابل فهم

آیا میدانید پرورش شترمرغ یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی عالی است؟

آیا می دانید اجزای مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟

این مجموعه در حال حاضر کاملترین مجموعه آموزشی در کشور میباشد.پرورش شترمرغ شغلی پر درآمد برای همه افراد با هر شرایط مالی و سنی می باشد.در این بسته آموزشی کلیه مراحل کار به صورت بسیار ساده شرح داده شده است .


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:اجزای مختلف بدن شترمرغ,کاملترین مجموعه آموزشی در کشور,پرورش شترمرغ , توسط محمد حسن |

آموزشی قالیبافی و تابلو فرش


با تمامی اصول و مراحل تولید یک فرش به صورت حرفه ای آشنا شوید

یک آموزش کامل و جامع به همراه تاریخچه ی فرش و آموزش نقوش و حتی رنگ آمیزی نخ و الیاف بکار رفته در آن ، کاملا حرفه ای و کاربردی در منزل و کارگاهها برای افرادی که علاقه به هنر فرش ایران زمین دارند.

در این مجموعه مراحل مختلف کار قالی بافی به شیوه بسیار زیبا آموزش داده می شود و هر کسی که حتی کمترین آشنایی از قالی بافی نداشته باشد تنها با مشاهده این مجموعه که توسط زبده ترین استادان فرش آموزش داده می شود به راحتی این هنر زیبا را فرا گرفته و صاحب شغلی زیبا و مفرح خواهید شد.
در این مجموعه آموزشی که برای اولین بار در ایران تولید شده بافت تابلوفرش به شکل بسیار آرام و از زوایای مختلف و از نمای بسیار نزدیک با وضوح تصویر بالا به نمایش کشیده شده و هر شخص تنها با مشاهده این مجموعه مراحل بافت را از بافت ساده تا نقشه خوانی به راحتی می آموزد.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:تاریخچه ی فرش و آموزش نقوش,زبده ترین استادان فرش,رنگ آمیزی نخ و الیاف, توسط محمد حسن |

آموزش بورس


ترفندهای فعالیت در بازارهای بورس

مطمئن ترین و بهترین روش افزایش سرمایه و کسب درامد فعالیت در بازار بورس است.

دانستنیهای بورس ایران را فرا بگیرید!

بورس چیست ؟
بورس اوراق بهادار به معنای یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است, که در آن سهام شرکت ها و اوراق مشارکت, تحت ظوابط و مقررات خاص, مورد معامله قرار می گیرد.
سهم چیست؟

سرمایه هر شرکت سهامی, به قسمتهایی مساوی تقسیم می شود که به هر یک از این قسمت ها, یک سهم گفته می شود. معمولا قیمت اسمی سهام در ایران ۱۰۰۰ریال است. هر فرد پس از خرید سهام مالک جزئی از دارایی شرکت می شود.
بورس یكی از بهترین مكانها برای سرمایه گذاری است.نوسان قیمت سهام شركتها در بازار بورس امكان سود آوری فراوانی را برای سهامداران فراهم می اورد و برعكس سهامدارانی كه در مقابل این نوسان قیمت منفعل عمل میكنند همیشه متضرر هستند. در چند سال گذشته افراد فعال در بورس ایران سرمایه خود را تا 100 برابر افزایش داده اند. كاری كه آنها انجام داده اند پیش بینی تغییرات قیمت سهام برای روزهای آینده بوده كه با توجه به مكانیزمهایی این پیش بینی را هر فردی میتواند انجام دهد. مجموعه آموزش بورس ایران شما را با این مكانیزمها آشنا میكند و شما نیز به راحتی میتوانید از این نوسان قیمتها بیشترین سود را كسب نمایید. نگاهی اجمالی به تغییرات قیمت سهام در یكی دو سال گذشته شما را با قدرت بورس برای افزایش درآمد آشنا میكند.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:بورس ایران,نوسان قیمت سهام شركتها,تغییرات قیمت سهام, توسط محمد حسن |

آموزش پر درآمدترین شغلها


بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ،بدون نیاز به سرمایه اولیه،عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری،آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم،قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد
لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
2-آموزش چاپ سیلک در منزل
3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل
4-آموزش شمع سازی در منزل
5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل
6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل
7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل
8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل,آموزش شمع سازی در منزل,آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ, توسط محمد حسن |

آشنایی با 400 خط تولید درامد زا


اگر بدنبال کسب و کار واقعی هستید

حتما این مستند را مشاهده نمایید!!

 

قابل توجه مهندسین ،متخصصین ،کار آفرینان ، تولید کنندگان ،دانشجویان و عموم افراد

بازدید از چند صد کارخانه و کارگاه تولیدی معتبر فقط در عرض چند ساعت !!

فیلم هایی از مراحل ساخت وسائل گوناگون، نمایش تجهیزات و تشریح تكنولوژی ساخت

 

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟

آیا دوست دارید بدانید خلال دندان - شیشه عینك و لنز های رنگی - پاكت پلاستیك - فویل آلومینیومی - چوب گلف - تراك كامیون - ماشین آتش نشانی - شلوار جین - سی دی - درب بطری (بطری های فلزی كه آك شده هستند )-وان حمام و توالت فرنگی - جوراب شلواری زنانه - كپسول و قرص - شكلات و نان - ربات -آدامس بادکنکی - زنجیر طلا - سیمان- تابلوهای برق - بادكنك - ترموستات- كركره پنجره - اسكیت برد -موتور ماشین - پروانه هواپیما - دوچرخه - ساخت شیشه - تولید تیله ها و گوی های رنگارنگ شیشه ای - لوله های عایق بكار رفته در صنعت نفت - ساخت رینگ و لاستیك - چیپس سیب زمینی - ابزار آلات كارگاهی ( مته وچرخ دنده و میخ و..) - کاشت پوست - لامپ مهتابی - كاغذ كپی - توپ بیلیارد و توپ فوتبال آمریكایی توپ تنیس و....و هر آنچه در اطراف خود میبینید چگونه ساخته میشوند ؟
مستند How It's Made شما را با پروسه ساخت این وسایل آشنا می کند.این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که بعد از گذشت 12 سال، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. حتی در حال حاضر این مجموعه با نام دانستنیها از شبکه تهران پخش می شود.اين محصول براي تمامي رشته هاي مهندسي و علوم از جمله مهندسي مكانيك (تمام شاخه ها ) مهندسي برق – مهندسي شيمي و پتروشيمي مهندسي مواد و متالوژي – مهندسي معماري – مهندسي چوب و كشاورزي – مهندسي پزشي – مهندسي معدن -مهندسي هوافضا و….براي كليه كارخانجات صنعتي و تمامي توليدكنندگان كوچك و بزرگ و حتي براي دانش آموزان و دانشجويان قابل استفاده و مفيد مي باشد.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:مهندسي چوب و كشاورزي,چگونگی ساخت شیشه,آشنایی با مهندسی مکانیک, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 صفحه بعد